Ana Sayfa Hoş geldiniz! Üye Girişi yapın veya Ücretsiz Kayıt olun.
Kısa Bir Süre İçin: 100 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde, Tüm Türkiye Kargo Bedava!
Ürün Grupları
Fırsat Ürünleri
Üye Girişi
E-posta
Şifre

Sıkça Sorulanlar

Üyelik Hakkında Sorular
Üyelik Onayı ile ilgili e-posta tarafıma ulaşmadı, ne yapmalıyım?
-Sistem tarafından gönderilen onay e-posta'sı bazen e-posta hesabınızın Spam/Junk/Gereksizler klasörüne düşebilmektedir, bu yüzden öncelikli olarak ilgili klasörlerin kontrol edilmesi gerekmektedir.
-İlgili Üyelik Onay e-posta'sı, mail hesabınızın Spam/Junk/Gereksizler klasöründe de bulunmuyorsa, bellek@evi.com.tr adresine boş bir mail göndermeniz halinde üyeliğiniz tarafımızdan onaylanacaktır.

 

Kargo ve Gönderim Hakkında Sorular
Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücretlendirmeleri; ürünlerin desisine ve teslimatın gerçekleştirileceği yerleşkeye göre değişkenlik göstermektedir. Sitemize üye girişi gerçekleştirerek, tercih edeceğiniz ürün/ürünleri sepetinize eklediğiniz takdirde belirecek olan kargo işlem basamağından, kargo ücretlendirmesine dair net bilgiye ulaşabilirsiniz.

Sipariş verdiğim ürünün "aynı gün" kargoya teslim edilmesi için saat kaça kadar siparişimi tamamlamış olmalıyım?
Öncelikli olarak aynı gün kargo hizmeti, ürün sayfasında "aynı gün kargo" ibaresi bulunan ürünler için geçerlidir. 
Hafta içi saat 15.00'a kadar, Cumartesi saat 10.00'a kadar ödeme işlemi hesaplarımıza yansıyan ve sipariş onayı gerçekleşen siparişler, aynı gün içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir.
*Pazar günü, resmi tatil günleri ve diğer saat dilimlerinde siparişi verilen ürünler ise ilk iş gününde işleme alınmaktadır.

Siparişime ait kargonun gönderi bilgilerini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz, ilgili birimimizden kargo yetkilileri tarafından teslim alındığı zaman, üye olurken belirtmiş olduğunuz e-posta hesabına, sistem tarafından otomatik olarak, siparişinizin kargoya verildiğine dair bir bilgilendirme e-postası gönderilmektedir. Kargo firması tarafından, siparişlere ait gönderi bilgilerinin bizlere iletilmesiyle birlikte de, ilgili detaylar sisteme tanımlanmaktadır. Tarafımızdan tanımlama işleminin gerçekleştirilmesinin ardından, "Sipariş Takibi" bölümünden anlık olarak kargo takibatını gerçekleştirebilirsiniz.

Kargo çıkışları ne zaman gerçekleşir?
Tüm siparişlere ait gönderiler, gün sonunda ve toplu olarak ilgili birimimizden kargo firması yetkilileri tarafından teslim alınmaktadır.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Sipariş gönderimleri MNG Kargo aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Başka bir kargo firması ile gönderim gerçekleştirebilir misiniz?
Tüm kargo gönderileri, sistem üzerinde belirtilen kargo firması ile gönderilmektedir. Belirtilenden farklı kargo firmaları ile gönderim gerçekleştirilmemektedir

Birden fazla ürün sipariş ettim ve sipariş içeriğinde "aynı gün kargo" ibaresi olmayan ürün/ürünler var. Bu durumda siparişim aynı gün içerisinde kargoya verilir mi?
Aynı gün kargo hizmetinden faydalanmak için sipariş içeriğinde bulunan tüm ürünlerin "aynı gün kargo" ibareli olması gerekmektedir.

Sipariş faturasını, teslimat adresinden farklı bir adrese gönderebilir misiniz?
Evet, bu durumda fatura ilgili adrese posta yoluyla gönderilmektedir ve faturalar Cuma günleri PTT'ye teslim edilmektedir. Farklı adrese fatura teslimatı için sipariş esnasında ilgili işlem seçeneği işaretlenmelidir.

 

Sipariş ve Ödeme Hakkında Sorular
Elden teslimat/satış gerçekleştiriyor musunuz?
Merkez ofis ve depo adreslerimizden satış veya teslimat işlemi gerçekleştirilmemektedir.Merkez ofisimizde sadece evraklandırma işlemleri, depo adresimizde ise sadece ürün stoklamaları gerçekleştirilmektedir. Dolayısıyla ilgili birimlerden fiziksel alışveriş gerçekleştirilmesi mümkün değildir.

A ürününden 100 adet, B ürününden 1000 adet alacağım, son fiyatı ne olur?
Ürün fiyatlandırmaları, alım adeti fark etmeksizin standart olup, ilgili ürün ücretleri; ürün sayfalarında belirtildiği şekildedir.

Kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verebiliyor muyum?
Siparişlere ait ödeme işlemleri Havale/EFT veyahutta kredi kartları vasıtasıyla gerçekleştirilmekte olup, kapıda ödeme yöntemi kullanılmamaktadır.

Satın aldığım ürünleri faturalandırıyor musunuz?
Tüm siparişleriniz mutlak suretle faturalandırılmaktadır ve hiçbir koşul altında faturasız satış işlemi gerçekleştirilmemektedir.

Şirketim/Firmam adına fatura kestirebilir miyim?
Evet, sipariş işlemi sırasında ekranda belirecek olan fatura basamağından fatura tipini; "Kurumsal/Firma" seçmeniz halinde şirketiniz/firmanız adına kurumsal fatura kestirebilirsiniz.

Hangi bankaların kredi kartları ile ödeme yapabilirim?
Tüm bankaların kredi kartları ile tek çekim ödeme işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Taksitle ödeme işlemi gerçekleştirebilir miyim?
Evet, taksitlendirme olanaklarına ve hangi bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulduğuna ilişkin bilgiyi, ürün sayfalarında yer alan "Ödeme Seçenekleri" bölümüne tıklayarak görüntüleyebilirsiniz.

Banka hesap numaralarınızı öğrenebilir miyim?
Sipariş ekranında Havale/EFT seçeneğinin tercih edilmesi halinde, ilgili banka hesap bilgileri tarafınızdan görüntülenebilecektir.

Havale/EFT işlemi gerçekleştirirken nelere dikkat etmeliyim?
İlgili işlemleri gerçekleştirmek için tarafınızdan girilen bilgiler, mutlak suretle sizlere sistem üzerinde belirtilen "Alıcı Adı, IBAN, Hesap Numaraları" ile aynı olmalıdır.Hatalı gerçekleştirilen Havale/EFT işlemleri sonucunda, ilgili ücretler hesaplarımıza yansımamakta ve sizlere geri dönmektedir. Bu durumdan dolayı da, zaman kaybı meydana gelmektedir. 

 

Garanti ve Arıza Durumları Hakkında Sorular
Sitenizde satılmakta olan ürünler garantili mi?
Sitemiz üzerinde sergilenmekte olan tüm ürünler, Sanayi Bakanlığı onaylı ve resmi distribütörler/ithalatçılar tarafından garanti ve güvence altındadır.

Satın aldığım üründe arıza meydana gelirse ne yapmalıyım?
Aşağıda belirtilen link üzerinden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
http://www.bellek.evi.com.tr/musteri-hizmetleri-20/garanti-ve-ariza-islemleri.php

Yeni Üye Üye Girişi Hakkımızda Müşteri Hizmetleri Sıkça Sorulanlar
Etilki® E-ticaret Sistemi ile hazırlanmıştır.